måndag 15 april 2013

Miljontals med prima Tyska Mark är värdelösa och Frankrike hjälper inte direkt till.


Nu ska du få höra något som man sannerligen inte hör varje dag! Idag i inkomstleveransen så fick jag se en väldigt unik sedel. På sedeln stod det "1 000 000 MARK". Och sedan fann jag en till sådan sedel, och en till, och en till. Till slut hade jag hela 860 miljoner mark. Aldrig har jag sett något liknande. Först började jag att jubla över den massiva ökningen i inkomst men min lycka varade inte så länge. När min assistent kom tillbaka från marknaden med våra matkassar höll jag på att avskeda honom på grund av hans intolerans. Han hade spenderat hela 670 000 mark för att köpa våra vardagliga varor.

 Jag har nu börjat jobba tillsammans med min bror. Vi tillsammans äger några landmassor fulla med farmer som har haft några medelbra skördor under de senaste åren. Just nu när våran kära tyska Mark är ostabil så vet man inte vad som ska hända härnäst. Och för att göra det hela bättre har franska trupper nu tagit kontroll av våra kolgruvor vid gränsen mot Frankrike. Bara för att vi inte kan betala våran "skuld" sen det stora kriget då det hela var endast vårat fel. En vis man sa en gång "Historien skrivs av vinnaren". Dessa ord verkar stämma in i nuläget då den tyska ekonomin har kollapsat, och Frankrike gör det hela värre.

I dessa tider behövs det någon som kan leda Tyskland tillbaks till vår forna makt och vår vackra kultur. Denna man heter Adolf Hitler. Det var drygt 4 månader sedan som jag fick höra om honom. Hans ideal är perfekt och han för in rasforskning som ska göra Tysklands folk till det starkaste och bästa. Fler och fler har börjat prata om Adolf Hitler vid de stora socitetstillställningarna som äger rum  på olika herrgårdar som vår egen. Några säger att de har slutat tro på gud och lägger sin tro hos Hitler. Och jag har svårt att inte göra samma sak i dess underliga svåra tider.

Hitler talar även om hur kommunisterna borde förgöras från denna jord vilket jag fullkomligen håller med om. I den gamla Messerschmitt-fabriken har stora grupper av arbetare börjat gå ut i strejker där de håller tal vars budskap bara påverkar idiotiska opatriotiska bönder. Lyckligtvis håller majoriteten av fabriksarbetarna fortfarande på med att sköta sitt jobb. Kommunisterna är ju lika bra för Tyskland som Frankrike. De försöker sabotera den Tyska ekonomin och de får säkert sina order från bolsjevikfånen i Moskva. 

Vart är mitt Underbara Tyskland påväg? Ska det Tyska folket inse att Adolf Hitler är våran räddning eller är Det tyska riket förlorat? Nej, det får inte ske. Det Tyska riket måste leva vidare med sin unika kultur och sina rätta ideal. Vi är centrumet i Europa och borde ha en maktposition istället för att bli nedtryckta av det fega Franska riket. Det Tyska riket förtjänar bättre och folket ska tjäna det väl. 
Länge leve Tyskland och må det grönska som det ska tillsammans med folkets framgång och lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar